Zespół Szkół Samochodowych im. Stanisława Syroczyńskiego w Lublinie

Młodzież z Samochodówki z klas 2b, 2c i 3c przywitała zimę w Gorcach

10 października wybraliśmy się z Lublina do Ochotnicy Dolnej, aby obejrzeć widoki z Lubania. Po wejściu na wieżę widokową i obejrzeniu krajobrazów, udaliśmy się szlakiem wiodącym grzbietami górskimi na obiadokolację i nocleg w Ochotnicy Górnej. Następnego dnia zaraz po śniadaniu, wyruszyliśmy na Turbacz. Droga była długa, kręta i wiodła pod górę. Przez parę godzin brnęliśmy najpierw w błocie, a później w śniegu. Po dotarciu do schroniska zjedliśmy posiłek, ogrzaliśmy się i poszliśmy szlakiem na Ustrzyk. Z ulgą przywitaliśmy nasz autokar i udaliśmy się na zasłużoną obiadokolację. Ponieważ apetyty dopisywały, „oszamaliśmy” jeszcze kiełbaskę z wieczornego ogniska zagryzając chlebem z domowym, góralskim smalcem. Po zasłużonym odpoczynku, ostatniego dnia, udaliśmy się do Niedzicy, gdzie zaokrętowaliśmy się na „Harnasia”. Popłynęliśmy po Jeziorze Czorsztyńskim, a następnie po zakupie serków, wróciliśmy do Lublina. Wyprawę będziemy dłuuuugo pamiętać, a przypominać o niej będą zdjęcia ze szlaków…